خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

واگذاری سهام هفت نفر از اعضای موسسه صنعت به خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

کد خبر : ۱۱۴۷۰۷

هم اکنون ۲۵ خانه صنعت در کل کشور در شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران فعال هستند و از تعداد ۱۱ نفری که در موسسه صنعت پیشین فعالیت داشتند نیز تاکنون ۷ تن سهام خود را به خانه صنعت ایران واگذار کرده و ۴ نفر دیگر نیز به زودی این واگذاری را انجام خواهند داد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واگذاری سهام اعضای موسسه صنعت به شورای مرکزی خانه صنعت ایران خبر داد.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه روز یکشنبه با اعضای کمیسیون صنعت اظهار داشت: مسائل مربوط به خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با موسسه صنعت درحال بررسی و حل شدن است.
سهل آبادی ادامه داد: هم اکنون ۲۵ خانه صنعت در کل کشور در شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران فعال هستند و از تعداد ۱۱ نفری که در موسسه صنعت پیشین فعالیت داشتند نیز تاکنون ۷ نفر سهام خود را به خانه صنعت ایران واگذار کرده و ۴ نفر دیگر نیز به زودی این واگذاری را انجام خواهند داد.
سهل آبادی در ادامه به خواسته اکثر صنعت گران از دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: جامعه صنعتی ایران از وضعیت نابسامانی که درخصوص نرخ ارز طی سال گذشته بوجود آمده بود بسیار رنجیده خاطر شده‌اند و نتوانستند تصمیمات درست و روشنی در خصوص برنامه‌هایشان داشته باشند و خواسته همه آن‌ها یکسان سازی نرخ ارز است.
وی تصریح کرد: انتظار صنعت گران از دولت و بانک مرکزی تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر نرخ ارز است چراکه این امر در امر تجارت بسیار تاثیر گذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز