خبرگزاری کار ایران

۲۵ آذر ماه امسال

۵۰شرکت پیشتاز بازار ایران معرفی می‌شوند

کد خبر : ۱۱۱۰۸۲

نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران توسط بخش خصوصی و با همکاری و همفکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت، معدن و تجارت و با هدف حمایت از تولیدات ملی و سرمایه ایرانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با عنوان باشکوه‌ترین جشن صنعت کشور ۲۵ آذرماه سال جاری برگزار و طی آن ۵۰ شرکت و برند پیشتاز بازار ایران معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عمار یعقوبی دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: امسال نهمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود و با توجه به چالش‌های ایجاد شده در بخش صنعت و تولید کشور طی سالهای اخیر، برپایی این جشنواره در سال جاری می‌تواند زمینه ساز بازگشت تدبیر و امید به جامعه صنعتی و اقتصادی ایران قلمداد شود.

وی با بیان اینکه بخش صنعت کشور نیازمند تزریق خون تازه و بازگشت نشاط و اعتماد سرمایه‌گذاران خواهد بود، اظهار داشت: یکی از رویکردهای این دوره، انتخاب و معرفی شرکت‌های پیشتاز بازار ایران است که با هدف ترویج برنامه های صنعتی دولت یازدهم برای برندسازی ملی و ترویج فرهنگ مشتری مداری است.

دبیر نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بیان کرد: براساس مدل ارزیابی جشنواره، برندها و شرکت هایی به عنوان پیشتاز بازار معرفی می شود که بتوانند در مراحل سه گانه ارزیابی بیشترین امتیاز را کسب کنند.

وی افزود: این سه مرحله عبارتند از تحقیقات میدانی، نظرسنجی از مصرف کنندگان و ارزیابی مدارک و مستندات شرکت های متقاضی که در حال حاضر مرحله اول به پایان رسیده است و طی روزهای آینده از طریق مطبوعات و وب سایت جشنواره اقدام به برگزاری نظرسنجی و جمع آوری نظرات مردم خواهد شد.

یعقوبی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران توسط بخش خصوصی و با همکاری و همفکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت، معدن و تجارت و با هدف حمایت از تولیدات ملی و سرمایه ایرانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این رویداد ملی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به آدرسwww. nicf. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز