خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

بسته‌های حمایتی برای صنایع کوچک و متوسط اختصاص داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۲۹

در سال‌های گذشته، حدود ۱۸ میلیارد تومان به تولید در استان اصفهان اختصاص داده شده است. این در حالی است که قرار بود به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار این بخش قرار بگیرد اما متاسفانه پولی به این بخش اختصاص داده نشد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست کمیته انجمن‌ها و شعب خانه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، با بیان اینکه در نشست با مسوولان تاکید ما بر صیانت از تولید است، گفت: در سال‌های گذشته، حدود ۱۸ میلیارد تومان به تولید در استان اصفهان اختصاص داده شده است. این در حالی است که قرار بود به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار این بخش قرار بگیرد اما متاسفانه پولی به این بخش اختصاص داده نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی افزود: یکی از مشکلات ما در کشور اینست که همه چیز به جلسه و همایش ختم می‌شود.

وی با اشاره به وجود غرفه دائمی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در محل نمایشگاه‌ها گفت: این غرفه برای این دایر شده است که مسایل صنعتگران با انجمن‌های مربوطه مطرح شود.

سهل آبادی با بیان اینکه تشکل‌هایی مانند خانه در بیشتر سکوهای تصمیم گیری حضور دارند، از اعضا و صنعتگران خواست تا به تشکل‌ها کمک فکری و کار‌شناسی برسانند.

وی اظهار داشت: دولت را باید در مسایل بین المللی حمایت کرد نه اینکه به دنبال قطع رابطه با دنیا باشیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره نام و علامت تجاری گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در خانه تشکیل شده است که با استفاده از نظرات سازمان‌ها و کار‌شناسان به فعالیت می‌پردازد.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: نامگذاری سال‌های اخیر با شعار‌های اقتصادی، اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد و در مسایل اقتصادی هم صنعت جایگاه ویژه‌ای دارد.

محمد جعفری با بیان اینکه اصفهان به دلیل سابقه و پیشینه‌اش، جایگاه ویژه‌ای به خصوص در مباحثاقتصادی دارد، گفت: متاسفانه با وجود این قدمت، صنعت اصفهان جایگاه خاص خود را در کشور پیدا نکرده است.

وی بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های مختلف در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در ایجاد تشکل‌ها در کشور پیشتاز است، گفت: شرکت شهرک‌ها در کنار بخش خصوصی برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز