خبرگزاری کار ایران

شافعی در ایدرو ابقاء شد / انتصابات جدید در سازمان گسترش و نوسازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۰۰

بر اساس این حکم غلامرضا شافعی برای دو سال دیگر به عنوان رئیس هیات عامل و حسین ابویی مهریزی، علی اکبر صابری، محمدصادق مفتح و ولی الله افخمی راد به عنوان اعضای هیات عامل ایدرو منصوب شدند.

اعضای جدید هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس مجمع این سازمان منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، بر اساس این حکم غلامرضا شافعی برای دو سال دیگر به عنوان رئیس هیات عامل و حسین ابویی مهریزی، علی اکبر صابری، محمدصادق مفتح و ولی الله افخمی راد به عنوان اعضای هیات عامل ایدرو منصوب شدند.

اعضای هیات عامل ایدرو دارای تجربه فعالیت در امور مدیریتی در حوزه‌های گوناگون صنعت کشور هستند.
شافعی دارای ۳۰ سال سابقه فعالیت صنعتی و چهار دوره وزارت صنایع بوده و از سال گذشته به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو به فعالیت پرداخته است.
ابویی نیز طی دو دهه گذشته در پست های مختلف مدیریتی در موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و نیز ستاد وزارتخانه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشغول فعالیت بوده است.
صابری و افخمی نیز پیش از این در سمت های مدیریت و معاونت وزارت صنایع و اتاق بازرگانی تهران فعالیت کرده‌اند. همچنین در کارنامه مفتح معاونت وزیر بازرگانی وقت و قائم مقامی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز عضو هیات عاملی ایدرو دیده می‌شود که در این سمت ابقا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز