خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت در کرج تاکید کرد:

لزوم توجه به استاندارد و کیفی‌سازی فرآورده‌های گوشتی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۶۹

بیش از ۳۰۰ واحد فرآورده‌های گوشتی در کشور وجود دارد که روزانه حدود نیم میلیون تن تولید دارند. / شرکت های فعال در صنعت غذایی، از بازارهای به وجود آمده در سطح منطقه بهره برداری مناسبی داشته باشند.

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم توجه واحدهای تولیدی فراورده های گوشتی به استاندارد و کیفیت در تولید این محصولات تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجتبی خسروتاج، صبح امروز، در حاشیه بازدید از یک شرکت تولید فرآورده‌های گوشتی در کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حجم تولیدات صنعت فرآورده‌های گوشتی در مقایسه با قبل از انقلاب گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ واحد فرآورده‌های گوشتی در کشور وجود دارد که روزانه حدود نیم میلیون تن تولید دارند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بازاریابی و افزایش تولیدات صنایع کشور با توجه به سلیقه محوری بازارهای هدف و هدف گذاری ۷ تا ۱۰ میلیارد دلاری برای صادرات به کشورهای همسایه بیان داشت: شرکت هایی که در صنعت غذایی با ظرفیت‌های بالا فعالیت می‌کنند می بایست از بازارهای به وجود آمده در سطح منطقه بهره برداری مناسبی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به عدم رضایتمندی مردم از کیفیت فرآورده های گوشتی کشور بر لزوم توجه تولیدکنندگان این محصولات به بحثاستاندارد سازی و افزایش کیفیت فرآورده‌های گوشتی در کشور تاکید کرد.

خسرو تاج در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به جایگزینی مناسب فرآورده های گوشتی، در سبد غذایی اقشار ضعیف جامعه بر لزوم افزایش کمی و کیفی فراورده های گوشتی کشور تاکید کرد.

گفتنی ست با حضور معاون وزیر صنعت بخش تولید همبرگر این واحد صنعتی فرآورده‌های گوشتی که با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن و بیش از ۳۴ نوع محصول فرآورده‌های گوشتی، سوسیس و کالباس در حال فعالیت است راه اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز