خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران:

خدمات رسانی اصناف به روز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۰۸

اتاق اصناف ایران برنامه ۶۰ ماده ای را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده و در اجرای برنامه کوتاه مدت ۹۵ درصد موفق عمل شده است.

رییس اتاق اصناف ایران بروز رسانی خدمات را از جمله برنامه های این اتاق برشمرد و گفت: مردم طی شش ماه آینده شاهد این به روز رسانی خدمات اصناف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فاضلی روز سه شنبه در حاشیه ششمین دوره انتخابات اتاق اصناف ایران در جمع خبرنگاران، افزود: تثبیت قیمت کالاها از جمله موفقیت های صنوف در یک سال اخیر است که با همکاری دولت صورت گرفت.

وی بنگاه های صنفی را آخرین حلقه در خدمت مردم معرفی کرد و گفت: اتاق اصناف ایران برنامه ۶۰ ماده ای را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده و در اجرای برنامه کوتاه مدت ۹۵ درصد موفق عمل شده است.

رییس اتاق اصناف ایران ادامه داد: در برنامه میان مدت هم در برون سپاری وظایف دولت و واگذاری امور به مردم تاکید فراوانی شده است.

فاضلی گفت: با توجه به اراده دولت برای واگذاری امور به بخش خصوصی حرکت در این چارچوب سخت نخواهد بود و صنوف هم در توسعه زیرساخت ها باید همت کنند.

در انتخابات دوره ششم اتاق اصناف ایران، شش عضو هیات رئیسه جدید این اتاق انتخاب شدند.

در این انتخابات ۱۵ داوطلب صنوف تولیدی و خدمات فنی و ۱۱ داوطلب صنوف توزیعی و خدماتی رقابت کردند که علی فاضلی از تهران، محمد شکریه از رشت و مجتبی صفایی از کرمانشاه به ترتیب با ۱۰۸،۶۸ و ۵۶ رای در بخش صنوف تولیدی و خدمات فنی انتخاب شدند.

همچنین در بخش صنوف توزیعی و خدماتی سیدمحمود هاشمی از شیراز با ۶۹ رای، محمدعلی صدیقی از تبریز با ۵۸ رای و سعید ممبینی از اهواز با ۵۱ رای به عضویت هیات رئیسه جدید اتاق اصناف ایران درآمدند.

هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در مجموع شامل هفت نفر است که شش نفر از این اعضا با انتخابات روز جاری انتخاب شدند و یک نفر باقیمانده نیز به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز