خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در گفتگو با ایلنا؛

دولت حمایت کند سبد کالای مردم سبک‌تر نشود / افزایش قیمت شیردامداران از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۸۸

افزایش قیمت شیر نباید موجب شود که مردم بیش از پیش از مصرف لبنیات اجتناب کنند از طرفی هزینه تمام شده تولید شیر برای دامداران به صرفه نیست بنابراین بهتر است با حمایت دولت این افزایش قیمت صورت گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در رابطه با قیمت گذاری جدید شیر که قرار است از هفته آینده اجرا شود، گفت: از هفته آینده قیمت شیر هزار و ۴۴۰ تومان خواهد شد.

رحمت الله نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه افزایش قیمت شیر دامداران اگر با حمایت دولت صورت گیرد به نفع دامدار و مصرف کننده است، اظهار کرد: اعلام شد که به ازای هر لیتر شیر، هزار و ۳۰۰ تومان را کارخانجات به دامداری‌ها پرداخت کنند و ۱۴۰ تومان نیز بر عهده دولت است که اگر این امر به درستی انجام گیرد هم به نفع دامدارد و هم به نفع مصرف کننده است.

وی با تاکید براینکه دامداران وضعیت مناسبی ندارند و سود حاصل از فروش شیر تنها به جیب کارخانه جات تولیدات این محصول می‌رود، افزود: افزایش قیمت شیر نباید موجب شود که مردم بیش از پیش از مصرف لبنیات اجتناب کنند از طرفی هزینه تمام شده تولید شیر برای دامداران به صرفه نیست بنابراین بهتر است با حمایت دولت این افزایش قیمت صورت گیرد.

لازم به ذکر است که نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس تاکید کرد: قیمت شیر از ابتدای شهریور هزار و ۴۴۰ تومان محاسبه می‌شود که ۱۴۰ تومان از آن را دولت در قالب یارانه به تولیدکنندگان پرداخت خواهد کرد و تمام فروش‌ها از ابتدای شهریور محاسبه و دولت ما به التفاوت این یارانه را پرداخت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز