خبرگزاری کار ایران

حقانی در جلسه امروز شورای شهر؛

آیین نامه اجرایی انتخابات شورایاری محلات تهران به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۸۶

در یکصد و سی و دومین جلسه شورا بررسی و دستور العمل برگزاری انتخابات شورایاری های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که آیین نامه اجرایی آن پس از اصلاح مواردی از مواد آن به تصویب اعضای شورا رسید.

آیین نامه اجرایی انتخابات دوره چهارم شورا یاری محلات تهران پس از اعمال اصلاحاتی به توصیب رسید.

به گزارش ایلنا؛ در یکصد و سی و دومین جلسه شورا بررسی و دستور العمل برگزاری انتخابات شورایاری های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که آیین نامه اجرایی آن پس از اصلاح مواردی از مواد آن به تصویب اعضای شورا رسید.

در جریان بررسی این موضوع بند " الف " از ماده یکم آیین نامه که به ارکان برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران به عنوان هیئت اجرایی اشاره دارد مورد اصلاح قرار گرفت.

به موجب این اصلاحیه، ستاد هماهنگی شورایاری ها به عنوان ستاد برگزاری و مسئول برگزاری انتخابات و شهرداری تهران نیز به عنوان مجری انتخابات دوره چهارم شورایاری ها معرفی شد.

همچنین تبصره یکم این بند نیز با اصلاح برخی موارد بدین شرح اصلاح شد: هیئت اجرایی مرکزی متشکل از نماینده ستاد هماهنگی شورایاری، نماینده شهرداری، ۶ نفر معتمدین منطقه و نماینده ثبت احوال می باشد.

تبصره ۲ این بند نیز بدین صورت اصلاح گشت که برای تعیین ۶ نفر از معتمدین هیئت اجرایی رییس هیئت اجرایی ۲۲ نفر از معتمدین از اقشار مختلف را به نمایندگی ۲۲ منطقه انتخاب و پس از تایید هیئت نظارت از آنان دعوت و با رای مخفی ۶ نفر از بین آنان به عنوان اعضا هیئت اجرایی تعیین می شوند.

در پایان پس از اعمال اصلاحات اعضا به آیین نامه اجرایی انتخابات دوره چهارم شورایاری های محلات تهران رای موافق دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز