خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شهردار ناحیه را عزل کردم / سلامت مردم قابل گذشت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۰۰

شب گذشته به دلیل کم کاری شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۸ برای بیش از بیست خودرو مشکل ایجاد شد / این برآمدگی تیزی شکل موجب شد تا لاستیک برخی از خودرو‌ها بترکد یا مشکلات دیگری برای خودرو‌ها ایجاد شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران، گفت: شهردار ناحیه ۲ منطقه را به دلیل اهمال در کارش عزل کردم چرا که سلامت مردم قابل گذشت نیست.

" وحید نوروزی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از عزل شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۸ شهرداری تهران خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته به دلیل کم کاری این فرد برای بیش از بیست خودرو مشکل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده شرق به غرب بزرگراه آبت الله سعیدی بعد از شهرک ولیعصر روبه روی پمپ گاز رخ داد، تصریح کرد: در این مسیر لوله آب اسلامشهر وجود دارد که دریچه آن چند روز گذشته به سرقت رفته بود. شهردار ناحیه به جای کار اصولی به صورت موقت بدون زیرسازی تنها با چند ورق معمولی این دریچه را مسدود کرده بود.

شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران با اشاره به اینکه ورق‌ها موجب برآمدگی تیزی شکل شده بود، تصریح کرد: این برآمدگی تیزی شکل موجب شد تا لاستیک برخی از خودرو‌ها بترکد یا مشکلات دیگری برای خودرو‌ها ایجاد شود.

نوروزی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، ادامه داد: همکاران من بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند من نیز ساعته ۳۰ / ۶ صبح در محل حاضر شدم و به طور اصولی مشکل حل و فصل شد.

وی با بیان اینکه شهردار ناحیه دیر‌تر از من به محل حادثه رسید، گفت: این کار، سخت نبود و شهردار ناحیه و معاون خدمات شهری ناحیه باید به سرعت به آن رسیدگی می‌کردند سلامت مردم قابل گذشت نیست در حالی که با یک موتور جوش و دو فرغون سیمان مشکل قابل حل بود. این عزل انجام شد و معاون شهردار ناحیه فعلا به جای این افراد مسئولیت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز