خبرگزاری کار ایران

نظارت روزانه و مستمر بر محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۹۴

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: نظارت بر روی مواد پروتئینی عرضه شده در سازمان سخت گیرانه، روزانه و مستمر است. 

به گزارش ایلنا از سایت شهر، "محمد سرابنشین" در مورد وضعیت بهداشتی مواد پروتئینی عرضه شده در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: نظارت روزانه و مستمر بر روی محصولات پروتئینی از بدو ورود تا زمان عرضه در میادین و بازارهای مربوط توسط سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می‌گیرد. 

وی افزود: به لحاظ فنی و بهداشتی مرغ با وزن حدود ۱/۶ کیلوگرم تا ۱/۸ کیلوگرم کیفیت بالاتری نسبت به مرغ‌های سنگین دارند لذا بیشتر مرغ‌های عرضه شده در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران زیر دو کیلو وزن دارند. 

سرابنشین ادامه داد: در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران برای ارتقاء بهداشت و کیفیت محصولات مواد پروتئینی زنجیره سرد به خوبی رعایت می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: محصولات پروتئینی اعم از گوشت قرمز و مرغ از زمان ورود به میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران تا زمان عرضه به شهروندان تحت نظر دامپزشکان، مدیران و همچنین ناظرین سطح بازار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز