خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

شورا فعلا موافق اخذ عوارض از معابر شهری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۵

هزینه ساخت پل صدر را مردم داده‌اند دوباره نمی‌توان برای رفت و آمد بر روی آن از مردم عوراض دریافت کرد / اجرای اخذ عوارض از معابر شهری از نظر ترافیکی و اجرایی امکانپذیری نیست.

ایلنا: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، گفت: فعلا شورای شهر تهران موافق اخذ عوارض شهری نیست باید مسئله مطرح شود تا تصمیمات لازم بعد از مطالعات کار‌شناسی دقیق گرفته شود.

" احمد دنیا مالی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه فعلا درخواستی از سوی شهرداری برای اخذ عوارض از معابر شهری به شورا ارسال نشده است، تصریح کرد: شورای شهر با این موضوع موافق نیست چرا که دریافت عوارض از عابر شهری باید تعریف شود و مکانیزم خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه اجرای اخذ عوارض به مطالعات دقیق نیاز دارد، گفت: فعلا شورای شهر تهران موافق اخذ عوارض شهری نیست باید مسئله مطرح شود تصمیمات لازم بعد از کار‌شناسی دقیق گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ماهیت دریافت عوارض از بزرگراه‌ها کار خوبی است، گفت: در صورتی که کار مطالعه شده باشد این اقدام به جهت بازگشت سرمایه خوب است اما در مورد پل صدر باید بگویم هزینه ساخت این پل را مردم داده‌اند بنابراین دوباره نمی‌توان برای رفت و آمد بر روی آن از مردم پول دریافت کرد.

دنیا مالی تأکید کرد: اجرای اخذ عوارض از معابر شهری از نظر ترافیکی و اجرایی امکانپذیری نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز