خبرگزاری کار ایران

نصب درزهای انبساط پل حافظ تا ۲۰ روز دیگر به اتمام می‌رسد؛

تعمیرات اساسی پل کریمخان ۲ ماه دیگر زمان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۲

به موازات تعمیرات اساسی پل کریمخان، عملیات مرمت پل حافظ با توجه به افزایش پیام‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ آغاز شده است و براساس برنامه زمان بندی تعیین شده، عملیات نصب لاستیک درزهای انبساط این پل نهایتا تا ۲۰ روز دیگر به اتمام می‌رسد.

ایلنا: عملیات تعمیر و مرمت پل کریمخان به دلیل حجم بالای فعالیت‌های لازم، حداقل ۲ ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سرپرست گروه پل‌های شرکت یادمان سازه ضمن اعلام خبر فوق افزود: تعمیرات مربوط به پل کریمخان شامل گستره‌ای وسیع از عملیات مرمت و بهسازی است و علاوه بر اجرای اقداماتی از قبیل سندبلاست و عایق بندی بخش‌های آسیب دیده فلزی در پای ستون‌ها، سرستون‌ها و شاه تیر‌ها و همچنین تعویض نئوپرن‌ها و اصلاح درزهای انبساط، فعالیت‌های مرمتی دیگری همچون نوسازی اتصالات پیچ و مهره‌ای در حال انجام است.

محمد حسین رحیمی با بیان آنکه پل‌های در دست تعمیر پهنه جنوب شرقی تهران شامل پل کریمخان در تقاطع خیابان کریمخان با خیابان سپهبد قرنی، پل حافظ در تقاطع خیابان حافظ با خیابان طالقانی، پل تقاطع بزرگراه بعثت با خیابان فدائیان اسلام و پل تقاطع بزرگراه بعثت با خیابان شهید رجایی است، یادآور شد: به موازات تعمیرات اساسی پل کریمخان، عملیات مرمت پل حافظ با توجه به افزایش پیام‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ آغاز شده است و براساس برنامه زمان بندی تعیین شده، عملیات نصب لاستیک درزهای انبساط این پل نهایتا تا ۲۰ روز دیگر به اتمام می‌رسد.

وی در تشریح اقدامات مرمتی انجام شده در پل تقاطع بزرگراه بعثت با خیابان فدائیان اسلام، از تعویض تیر معیوب موجود در کوله شرقی این سازه ترافیکی خبر داد و گفت: عملیات تخریب و نوسازی تیر آسیب دیده کوله غربی نیز رو به اتمام است. علاوه بر این به منظور کاهش صدمات ناشی از نشت آب، سیستم زهکشی این سازه ترافیکی به طور کامل نوسازی شده است.

به گفته سرپرست گروه پل‌های شرکت یادمان سازه، پل موجود تقاطع بزرگراه بعثت - رجایی یکی دیگر از پل‌های موجود در پهنه جنوب شرقی است که مورد اقدامات مرمتی این شرکت قرار گرفته است. البته این اقدامات به دلیل پیشرفت مطالعات طرح احداثپل طبقاتی بزرگراه بعثت، تا سطح اقدامات ضروری پیش رفته و با توجه به لزوم برچیدن پل موجود در طرح مذکور، وارد فاز تعمیرات اساسی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز