خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد؛

ساخت پل یک کیلومتری در بزرگراه بعثت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۴۴

شاید نتوانیم عنوان دوطبقه شدن را برای بزرگراه بعثت به کار ببریم چرا که ما در این مسیر چند تقاطع همسطح داریم که می‌خواهیم آن‌ها را تبدیل به تقاطع غیر همسطح کنیم.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت پل یک کیلومتری در بزرگراه بعثت خبر داد و گفت: در بزرگراه بعثت چند تقاطع همسطح وجود دارد که قرار است به تقاطع‌های غیر همسطح تبدیل شوند.

به گزارش ایلنا، " مازیار حسینی " به تجهیز کارگاه برای دوطبقه شدن بزرگراه بعثت اشاره کرد و اظهار داشت: شاید نتوانیم عنوان دوطبقه شدن را برای بزرگراه بعثت به کار ببریم چرا که ما در این مسیر چند تقاطع همسطح داریم که می‌خواهیم آن‌ها را تبدیل به تقاطع غیر همسطح کنیم، همچنین پلی در مقابل ترمینال جنوب وجود دارد که پلی آسیب پذیر است و قابلیت بهسازی لرزه‌ای ندارد بنابراین در صددیم با ساخت پل دسترسی‌ها را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: همکاران بنده در سازمان مشاور، طراحی پروژه پل سازی را به گونه‌ای انجام داده‌اند که بتوان عبور از چند تقاطع، خط مترو، خطوط راه آهن و خیابانهایی مانند شهید رجایی را به طور همزمان داشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه طول این پل حدود یک کیلومتر است، اضافه کرد: ۴ دستگاه پل که دو پل کندرو و دو پل تندروست در کنار هم ساخته می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات پل سازی سنگینی در این محور خواهیم داشت اما به طور حتم با توان مهندسان ایرانی این پروژه نیز طبق برنامه زمانبندی به سرانجام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز