خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه یاد یاران با بیش از ۵۰ غرفه در منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۱۰۶۳۶۸

در بخش دیگری از نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار هنری از قبیل عکس، حجم، فیلم با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهد شد.

ایلنا: ‌شهردار منطقه ۱۰ از برپایی نمایشگاه یاد یاران همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته با محوریت آشنایی با اعزام به جبهه در بوستان شهید حبیب غنی‌پور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه تلاش در راستای افزایش سطح بصیرت و آگهی جوانان از توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین اهداف در حوزه فرهنگی و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه عمومی است گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در یادآوری حماسه آفرینی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید، نهادینه نمودن فرهنگ مقاومت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا موثر باشد و این برنامه با رویکرد اعزام رزمندگان اسلام به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

وی تنوع برنامه‌های نمایشگاه را در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه با ۵۰ غرفه فعالیت‌های دوره دفاع مقدس را در قالب موضوعات کودک و نوجوان، سینمای دفاع مقدس، دستاورد‌ها و توانمندی‌های حوزه مقاومت بسیج در حوزه خواهران و برادران، بسیج دانش آموزی و… به تصویر خواهد کشید.

عظیمی افزود: در بخش دیگری از نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار هنری از قبیل عکس، حجم، فیلم با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین نمایشگاه مربوط به آثار نظامی و تسلیحاتی دوران دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

شهردار منطقه در ادامه افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی، حوزه بسیج شهدای مرصاد و ناحیه مقاومت بسیج مقداد از اول مهر ماه سال‌جاری به مدت یک هفته دائر خواهد شد و علاقمندان برای بازدید می‌توانند ازساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۶الی ۲۰ به بوستان شهید حبیب غنی‌پور واقع در خیابان قزوین دوراهی قپان جنب بوستان تهرانی مراجعه فرمایند.

به گفته وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گرانقدر و برگزاری مراسم یادواره شهدا و انجام تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز