خبرگزاری کار ایران

سازمان سینمایی و حوزه هنری کار گروه مشترک تشکیل می دهند

کد خبر : ۱۲۶۱۵۳

به زودی دغده‌های مشترک میان حوزه هنری و سازمان سینمایی در قالب برگزاری کار گروه‌ها و عقد تفاهم نامه‌های مشترک، مرتفع می‌شود.

ایلنا، حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با «محسن مومنی شریف» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش ایلنا، در این نشست که به میزبانی حوزه هنری برگزار می‌شد، «محسن مومنی شریف» ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه هنری در بخش‌های مختلف – به ویژه در حوزه سینما – ابراز امید واری کرد با تعامل شکل گرفته میان حوزه هنری و سازمان سینمایی موانع و مشکلات مشترک این دو نهاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در سایه تفاهم و همکاری حل و فصل شود.
حجت الله ایوبی نیز بر عزم جدی سازمان سینمایی بر تعامل بیشتر با حوزه هنری در عرصه‌های تولید، عرضه، پخش و اکران تأکید و ابراز امیدواری کرد که به زودی دغده‌های مشترک میان حوزه هنری و سازمان سینمایی در قالب برگزاری کار گروه‌ها و عقد تفاهم نامه‌های مشترک، مرتفع شود.

در این دیدار و نشست مشترک «محمد احسانی» معاون آثار و فعالیت‌های سینمایی «حبیب ایل بیگی» مدیر عامل انجمن سینمای جوانان و «محمد رسول صادقی» مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، دکتر ایوبی را همراهی می‌کردند.

همچنین «محمد حمزه‌زاده» قائم مقام حوزه هنری، «سهیل جهان بیگلری» رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و «فرید فرخنده کیش» معاون فرهنگی هنری سازمان سینمایی حوزه هنری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز