خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از کارکنان حوزه هنری:

ایجاد پردیس سینمایی در تبریز ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۹

حوزه هنری باید تلاش کند یکی از سینماهای موجود و یا در یک موقعیت مکانی جدید اقدام به احداثیک پردیس سینمایی نماید و استانداری نیز از هیچگونه حمایت در این راستا دریغ نخواهد کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از کارکنان حوزه هنری استان بر ایجاد ایجاد پردیس سینمایی در تبریز تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده اهمیت وجود پردیس سینمایی در آذربایجان شرقی را یادآور شد و گفت: حوزه هنری باید تلاش کند یکی از سینماهای موجود و یا در یک موقعیت مکانی جدید اقدام به احداثیک پردیس سینمایی نماید و استانداری نیز از هیچگونه حمایت در این راستا دریغ نخواهد کرد.
وی یکی از مشکلات سینماهای قدیمی را داشتن سالن‌هایی با تعداد صندلی‌های زیاد و در واقع ظرفیت‌های بالای آن دانست و گفت: این مورد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست زیرا برای سود دهی یک سینما، صندلی‌های سالن آن برای هر دفعه نمایش باید حداقل تا نیمه پر باشند لذا با وجود ظرفیت‌های بالای صندلی، پر شدن نیمه آن بسیار دشوار‌تر و غیر محتمل است.
وی با مهم خواندن رسالت هنرمندان گفت: هنر وسیله خلقت است برای انسان تا با کمک آن وجود خود را بسط دهد و در طول تاریخ ماندگار شود.
جبارزاده با تاکید بر نقش و جایگاه حوزه هنری گفت: از ویژگی‌های حوزه هنری می‌توان به انتقال مفاهیم فرهنگی و اعتقادی نسلی برای نسل دیگر یاد و بدون شک حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در انتقال این مفاهیم موفق عمل کرده است.
وی افزود: هنر ما این است که بتوانیم در دنیای مادی امروز، ارزش‌های ناب الهی را با ابزار هنر به مردم جهان معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز