خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

حفظ کرامت انسانی و عزت نفس خانواده ها از مهمترین اهداف صندوق بیمه اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۸۹

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در دیدار با مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به‌مناسبت‌گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق با اشاره به ضرورت توانمندسازی بانوان استان با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: حفظ کرامت انسانی و عزت نفس خانواده ها از مهمترین اهداف صندوق است.

به گزارش ایلنا، امان ا... شاقوزائی نقش فعالیت بانوان را در کمک به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها اثربخش دانست و بیان داشت: هنرمندی زنان و دختران استان و خلق آثار بسیار زیبای صنایع دستی و سوزن دوزی همواره موجب شگفتی و تحسین دیگر هموطنان بوده است و درآمد حاصل از عرضه محصولات تولیدی و صنایع دستی در استقلال مالی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی موثر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان افزود: صندوق بیمه اجتماعی امکان عضویت و بیمه همه دختران و زنان 18 تا 50 ساله روستایی، عشایر، ساکن شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت و همچنین فعال در حوزه های صنایع دستی و کشاورزی را فراهم کرده است.

 خانم برنایی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده نیز در این دیدار با تبریک پانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جامعه هدف و اطلاع رسانی در سطح گسترده شاهد استقبال هرچه بیشتر بانوان از این ظرفیت باشیم.

برنایی با اعلام آمادگی جهت انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: با انعقاد تفاهمنامه میتوانیم برخی ازشاخص ها را به شرایط مطلوبی برسانیم و در زمینه رفاه نسبی خانواده ها و گسترش پوشش بیمه اجتماعی بانوان استان، گامهای مثبتی برداریم.

در پایان این دیدار از تلاش‌های ارزنده مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جهت تلاش برای بسط و توسعه بیمه اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز