خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

بارش‌های«دستگرد» نیکشهر به 200 میلیمتر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۸۱

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش باران در ایستگاه بارانسنجی «دستگرد» نیکشهر به 186 میلیمتر رسید.

به گزار ش ایلنا محمود دیانتی با بیان اینکه همچنان بارش باران در اکثر نقاط استان ادامه دارد، افزود: بر اساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از ایستگاه های بارانسنجی استان پس از «دستگرد»، از ایستگاه های «بنت» نیکشهر 140، بزمان 74، دلگان، 65، «محمد آباد کورین» زاهدان 60، «گوهرکوه» خاش 53، «توکل آباد شورک» زاهدان 52.4، «مرکز تحقیقات» زاهدان 48 میلی متر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز تحقیقات هواشناسی استان واقع در بلوار خلیج فارس نیز تا ساعت 10 صبح امروز 48 میلیمتر باران باریده است، گفت: میزان بارندگی در فرودگاه زاهدان نیز تا کنون 28 میلیمتر اندازه گیری شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ارتباط تعدادی از ایستگاه های بارانسنجی استان مانند توتان در نیکشهر و شهر فنوج قطع است که به محض برقراری، اطلاعات آن اعلام می شود.

دیانتی ادامه داد: سامانه بارشی فعلی قوی ترین سامانه بارشی امسال استان است که دامنه فعالیت و ارتفاع ریزش های آن طی چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

وی در بخش دیگری گفت: همچنان تا اوایل صبح یکشنبه سامانه بارشی در استان فعال است و بارش های قابل توجه به همراه دارد. بنابراین توصیه می شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و از سفرهای غیر ضرور پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز