خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف تداوم اجرای طرح کدینگ تا 10 روز دیگر/ یک سوخت بر: پس از گرانی بنزین دیگر سوخت بری هم سودی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۲۰

مدیر روابط عمومی‌ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: تداوم اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان تا 10 روز دیگر تعیین تکلیف می شود.

کهنسال در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر طرح کدینگ در استان سیستان و بلوچستان پابرجاست و تمام خودروهای استان کد گذاری هستند اما ادامه این طرح نیازمند ارائه نظرات کارشناسی است که در جلسه 10 روز آینده نظرات ارائه و این موضوع بررسی خواهد شد.

وی افزود: خودروهای کدگذاری شده می‌توانند طبق روال سابق سوخت مورد نیاز خود را طبق سهمیه دریافت کنند اما خودروهایی که کدگذاری نشده‌اند نمی‌توانند بنزین 1500 تومانی در استان دریافت کنند لذا صاحبان خودروهایی که در سیستان و بلوچستان ساکن هستند می توانند با تغییر آدرس محل زندگی خود و ثبت آدرس جدید در این استان، خودروی خود را کدگذاری کرده و از بنزین 1500 تومانی تا سقف سهمیه خود استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان اذعان داشت: افرادی که شرایط تغییر آدرس را ندارند سهمیه بنزین 1500 تومانی آنان تا 6 ماه قابل استفاده است.

وی افزود: در حال حاضر 5 جایگاه سوخت برای مدیریت طرح کدینگ در زاهدان وجود دارد که ‌2 جایگاه برای مسافرین، 2 جایگاه برای خودروهای استان که کدگذاری نشده و 1 جایگاه هم برای خودروهای نظامی و انتظامی است.

جانشین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان هم در این باره به ایلنا گفت: ادامه اجرای طرح کدینگ منوط به این است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چه پیشنهادی داشته باشد و استاندار چه نظری ارائه کند.

یک سوخت بر که در حال حاضر در حال خرید و فروش بنزین پایین تر از نرخ مصوب است ، در این باره می گوید: بعد از گرانی بنزین ، هر گالن 20 لیتری بنزین را 50 هزار تومان می فروشیم‌ و دیگر سوخت بری صرفه ای ندارد.

نارویی می‌گوید: رانندگان ماشین‌های سوخت بر دیگر با گرانی بنزین سوخت ماشین‌های خود را هم ندارند چه برسد به این که سوخت ‌برای فروش ببرند و فعلا کسی مرز نمی‌رود.

وی در پایان می گوید : افزایش قیمت بنزین به ضرر سوخت برها شده و همین یک لقمه نان هم از سفره های ما برداشته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز