خبرگزاری کار ایران

کارت های سوخت غیرمجاز در سیستان و بلوچستان مسدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۱۵

جلسه کارگروه پیشگیری از عرضه خارج شبکه فرآورده های نفتی سیستان و بلوچستان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مدیرمنطقه برگزاری این جلسه را در راستای مدیریت توزیع سوخت و پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان عنوان کرد.

کورش بالادست از جمله موضوعات بررسی شده در این جلسه را برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های کارت هوشمند سوخت در راستای کنترل رشد مصرف بنزین در استان ذکر کرد.

رییس کارگروه پیشگیری از عرضه خارج شبکه فرآورده های نفتی استان ، معضل ورود کارت های مهاجر و افزایش مصرف و قاچاق سوخت را از مشکلات پیش روی مسئولین استان برشمرد و خاطر نشان کرد تدابیری در زمینه مقابله و جلوگیری از سوختگیری این کارت ها در جایگاه ها مصوب شده و درحال اجراست.

وی مسدود کردن کارت های سوخت غیرمجاز و مهاجر را یکی از شیوه های مقابله با قاچاق سوخت عنوان نمود و ابراز داشت ، با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح استان ، با کنترل فیزیکی جایگاه های سوخت و بررسی تراکنش کارت های هوشمند ، کارت های متخلف مسدود می گردد و صاحبان این کارت ها نیز از طریق دستگاه قضایی مورد پیگرد قرار می گیرند.

مدیر منطقه زاهدان با اعلام این موضوع که تاکنون مقادیری از این کارت ها ی سوخت غیرمجازمسدود شده و کنترل ها در این زمینه ادامه دارد ، از دارندگان کارت های هوشمند سوخت خواست تا ازواگذار نمودن کارت هوشمند خودروی شخصی خود به دیگران خوداری کنند.

تاکید براستفاده از دوربین های (IP دار) ، کنترل فیزیکی جایگاه ها و استفاده از دوربین پلاک خوان ، از دیگر پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز