خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۵۱۶

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: میانگین افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

بهروز آقایی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار اظهار کرد: افزایش کیفیت و کاهش زمان فرآیند تخلیه و بارگیری کالا در بندر از موضوعات مهمی است که برای صاحبان بار و کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بندر چابهار در سال جاری در این خصوص عملکرد مثبت و رو به رشدی را تجربه می کند، گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش صادرات از بندر چابهار بیان کرد: صادرات کالاهای غیرنفتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، 100 درصد افزایش داشته که این مهم نشان از بازاریابی مستمر و جذب تجار و صاحبان کالا در داخل و خارج از کشور است.

آقایی یادآور شد: رشد صادرات از جمله مقوله هایی است که نشانگر تولید ثروت در کشور است و افزایش دو برابری آن در بندر چابهار بسیار امیدوار کننده است.

وی همچنین درخصوص تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی اعلام کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز رشد 106 درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تردد شناورهای با ظرفیت بیشتر از یک هزار تن نیز تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 25 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز