خبرگزاری کار ایران

در جشنواره رسانه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام شد؛

کسب مقام نخست خبرگزاری ایلنا در بخش گزارش نویسی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۳۲

خبرنگار ایلنا در سیستان وبلوچستان برنده نخست پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ،‌ در بخش گزارش نویسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان که شب گذشته -26مرداد ماه ‌جاری-در سینما هلال زاهدان برگزار شد، « فائقه راغی» خبرنگار ایلنا در سیستان و بلوچستان با گزارش  « زندگی با چاشنیِ خشکسالی، گرمای سوزان و گرد و غبار » موفق به کسب مقام نخست در بخش گزارش نویسی شد .

در این جشنواره که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد  ۱۶۰ نفر با ارسال ۲۶۷ اثر در 9 بخش خبر، تیتر، گزارش، یادداشت، سرمقاله، عکس، اینفوگرافیک، پوستر و صفحه آرایی و قسمت ویژه گزارش نویسی که با موضوع حمایت از کالای ایرانی با رویکرد معرفی محصولات و صنایع دستی استان برگزار شد، شرکت کردند.

این جشنواره با داوری فریدون صدیقی در بخش مصاحبه، مهرداد خلیلی در بخش گزارش نویسی‌، علی اکبر هرمزی‌زاده در بخش یادداشت و سرمقاله، علیرضا کتابدار در موضوع خبر وتیتر و محمود مختاریان در بخش  عکس، پوستر، اینفوگرافیک و صفحه آرایی‌ برگزار شد  که در نهایت  ۲۵ نفر موفق به کسب مقام  شدند. 

براساس آرای هیئت داوران، در قسمت گزارش «فائقه راغی» از خبرگزاری ایلنا، «مجتبی نوریان» و «سیمین شهرکی» از روزنامه سیستان و بلوچستان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

همچنین مقام سوم قسمت خبر به «محمد فرتوت عنایت» از خبرگزاری ایسنا رسید، در قسمت تیتر «میلاد میر کمالی» و «الهه جهان بین» از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون و «عبدالحکیم شه بخش» از نشریه ندای اسلام، در مصاحبه «اکبر تجلی» از هاتف جوان، «فرشته شجاعی فر» از روزنامه طلوع زاهدان و «زهرا مشهدی» از ماهنامه کودک مسلمان بلوچ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در قسمت یادداشت «مجتبی نوریان»از روزنامه سیستان و بلوچستان، «هادی محمدی» از خبرگزاری ایکنا و «حمیده ذوالفقاری» از روزنامه سیستان و بلوچستان، در قسمت عکس «حامد غلامی» از خبرگزاری ایرنا، «سمیرا رئیسی» از «عیاران» و «حسین سرحدی» از روزنامه سیستان و بلوچستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در قسمت پوستر «مهرداد پارسا فر» و «حبیب پیران» از عصر هامون اول و دوم شدند، در صفحه آرایی «فرشته رئیسی» از هفته نامه عیاران، «فرشته شجاعی‌فر» از روزنامه طلوع زاهدان و «ملوک زورقی براهویی» از روزنامه صبح زاهدان مقام‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند، در اینفوگرافیک «مهرداد پارسا‌فر» از عصر هامون عنوان اول را به خود اختصاص داد و «میلاد میرکمالی» از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، سوم شد.

در قسمت گزارش ویژه هم «آرشام هنرکار» از خبرگزاری تسنیم مقام اول را کسب کرد.

د‌ر این جشنواره « هادی مرعشی »معاون سیاسی امنیتی استاندار، «حسین مسگریان»مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و محمد‌رضا دربندی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  به عنوان میهمان ویژه  حضور داشتند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز