خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

فردا ادارات و نهادهای 5 شهر سیستان تعطیل اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۵۰

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فردا ادارات و نهادهای 5 شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایلنا عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: به دنبال سرعت وزش باد و افزایش بیش از حد مجاز ریزگردها و آلودگی هوا، فردا یکشنبه تمامی ادارات و نهادهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز تعطیل اعلام شد.

شهنوازی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت وزش باد و افزایش بیش از حد مجاز ریزگردها و آلودگی هوا، فردا یکشنبه مورخ ۹۷/۵/۲۱ تمامی ادارات و نهادهای شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان تعطیل خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: دستگاه‌های امدادی و مراکز درمانی در این منطقه تعطیل نیستند.

به گفته کارشناس پیش‌بینی‌هواشناسی سیستان و بلوچستان، از اواسط امروز تا پایان هفته آینده در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز وزش باد خیلی شدید (80 تا 90 گاهی بیش از 90 کیلومتر برساعت) سبب طوفان گردوخاک و کاهش شدید دید و کاهش شدید کیفیت هوا خواهد شد.

علی ملاشاهی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه طوفان شدیدتر و سرعت باد بیش از 100 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز