خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید وزیر کشور از طرح انتقال آب سیستان مطرح شد؛

پیشرفت ٦٧ درصدى طرح آبرسانى ٤٦ هکتار اراضى کشاورزى دشت سیستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۵۰

وزیر کشور در حاشیه بازدید از طرح انتقال آب به ٤٦هزار هکتار اراضی دشت سیستان از پیشرفت ٦٧ درصدى طرح آبرسانى ٤٦ هکتار اراضى کشاورزى دشت سیستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح عملیات اجرایى پروژه اقتصاد مقاومتى ٤٦ هزار هکتارى دشت سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق شد که از طرح بزرگ آبرسانی ۴۶ هزار هکتارى دشت سیستان بازدیدى داشته باشیم. الحمدالله طبق گزارشی که ارائه شد اجراى طرح از زمانبندی تعیین شده جلوتر پیش می رود به طوری که از ۱۷ ایستگاه پمپاژ ۱۴ ایستگاه آماده است و تقریبا پروژه ٦٧ درصد پیش‌رفت داشته و برای تسریع در پایان آن پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات بحث مواد اولیه است که آن را هم حتما پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم مواد مورد نیاز را تامین کنیم. 

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های آبرسانی برای ۱۵۰ هزار هکتار انجام شده و در این مقطع ۴۶ هزار هکتار مدنظر است، امیدواریم ان شاءالله این طرح بعد از بهره برداری مثمرثمر باشد چون برای بهره برداری زارعین و کشاورزان عزیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز