خبرگزاری کار ایران

جهاندیده به ایلنا خبرداد:

آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان از امروز

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۵۸

مدیرکل تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از امروز پنجشنبه 24 خرداد ماه خبر داد.

مهرداد جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این جشنواره همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی‌ افزود: شرکت های تعاونی متقاضی در 20 گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی و اتحادیه های تعاونی در 3 گرایش تولیدی ، توزیعی و خدماتی می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بر این اساس تعاونگران استان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر از امروز تا 16 تیر ماه به سامانه اینترنتی سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.

جهاندیده زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان را شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر که با حضور رییس جمهور در تهران برگزار می شوند، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز