خبرگزاری کار ایران

نیره پورملایی مطرح کرد:

تغییرات، جزئی از سیستم مدیریتی است/دعوت از منتقدان برای حل مشکلات سیستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۰۹

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: تغییرات جزئی از سیستم مدیریتی است و به توانایی های بانوان در نقش آفرینی اعتقاد داریم.

نیره پورملایی در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره نگاه خود به استفاده از ظرفیت‌های زنان و برکناری تنها رئیس محیط زیست زن که در شهرستان زابل مشغول به فعالیت بوده، گفت: ما براساس شایستگی کار می‌کنیم و تفاوت جنسیتی قائل نیستیم. بنده معتقدم بانوان لیاقت و توانمندی‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مدیریتی دارند و از لحاظ حساسیت و پیگیری کاری از همه زحمات‌شان تشکر می‌کنیم.

پورملایی افزود: تغییر جزئی از یک سیستم مدیریتی است. عملکرد رئیس اداره محیط زیست زابل قابل تقدیر بوده و خود وی درخواست‌هایی برای انتقال داشت و فردی که جایگزین شده فردی مطلع و آگاه به مسائل زیست‌محیطی و از افراد بودمی منطقه  است.

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: برداشتن از یک پست دلیل بر عدم لیاقت یک فرد نیست. بنده دو نفر از بانوان مجموعه را برای تصدی در جایگاه روسای ادارات معرفی کرده و استعلام گرفته‌ام اما خود این افراد نپذیرفتند.

وی درباره برخی نارضایتی‌ها در منطقه سیستان گفت: چند مدت اخیر صحبت‌هایی درباره دریاچه هامون داشتیم و تنش محیطی  را داریم که تنش اجتماعی را هم در پی خواهد داشت. با توجه به اینکه مشکلات این‌چنینی در منطقه سیستان وجود دارد اینکه انتظار رضایت مردم را داشته باشیم دور از انصاف است.

پورملایی خاطرنشان کرد: تنش اجتماعی را داریم و خواسته‌های به حق مردم هم وجود دارد اما انتظار داریم درباره بررسی عملکرد هر شخصی ابتدا صحبت شود و مسائل بررسی شود.

وی افزود: من از تمامی منتقدان دعوت می‌کنم پای گفت‌وگو با ما بنشیند و اگر نتوانستیم عملکرد خود را توجیه کنیم انتقادشان را با جان و دل می‌پذیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز