خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

استاد زنگی‌شاهی نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد/ برای بهبودی ایشان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۲۹

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تلاش‌مان را برای بهبودی وضعیت استاد زنگی‌شاهی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاد رسول بخش زنگی‌شاهی، برجسته‌ترین نوازنده ساز قیچک در بلوچستان که چندی پیش براثر بیماری شدید قند یک پای خود را از دست داد، از مدتی پیش بر اثر سکته قلبی در بیمارستان امام علی (ع)زاهدان بستری است.

شب گذشته معاون هنری و سینمایی و کارکنان امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ضمن عیادت از استاد زنگی شاهی در جریان آخرین اقدامات پزشکی صورت گرفته برای مداوای وی قرار گرفتند‌.

 معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پس از این عیادت از این استاد نوازنده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن ابراز تاسف از بیماری این هنرمند،خاطر نشان کرد: باید مراقبت ویژه ای از استاد زنگی‌شاهی صورت گیرد و با توجه به سن بالای ایشان خطر سکته‌های دیگر وجود دارد اما در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب است.

نصیراحمد ملازهی گفت: استاد زنگی شاهی چهره برجسته موسیقی نواحی جنوب شرقی کشور به شمار می رود که لازم است که جهت بهبودی و سلامت ایشان تمام تلاش‌مان را انجام دهیم. 

وی افزود: هماهنگی های لازم با رئیس علوم پزشکی زاهدان و بیمارستان امام علی(ع)توسط همکاران ما صورت خواهد گرفت و اگر نیاز به اعزام و یا اقدام خاصی باشد، قطعا انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز