خبرگزاری کار ایران

چابهار میزبان کارشناسان بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۲۲

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان حوزه بیمه بیکاری در چابهار برگزار می شود.

امید آذرنگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز با حضور یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران ستادی، اجرایی و کارشناسان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای سراسر استان برگزار می شود. 

وی رویکرد برگزاری این کارگاه آموزشی را با توجه به نامگذاری شعار سال، اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بیان کرد و گفت: توانمند سازی و افزایش سطح علمی کارشناسان و مدیران حوزه بیمه بیکاری و حمایت مشاغل برای ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف ( کارگران و کارفرمایان ) از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در سیستان و بلوچستان 668 نفر است افزود: با برنامه ریزی برای هدایت این افراد به اشتغال مجدد، در صدد کاهش این آمار و همچنین صرفه جویی در منابع بیمه بیکاری استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز