خبرگزاری کار ایران

اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومانی به دهکده المپیک زاهدان

کد خبر : ۵۵۱۰۸۵

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:یک میلیارد و 200 میلیون تومان به منظور تجهیز دهکده المپیک زاهدان در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین ثوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، در زاهدان که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار داشت:اقدامات چشمگیری در حوزه‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های همگانی، قهرمانی و جوانان صورت گرفته است.

ثوری عنوان کرد: نیاز است برای تعریف ساختار مناسبی برای ورزش و جوانان همه مردم دست به دست هم دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: یکی از علل اصلی 47  درصد از مرگ و میرها ، کم تحرکی است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان می‌تواند در معادلات ورزشی سهیم باشد، اذعان داشت: مصداق بارز این ادعا سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به همراه 13 فدراسیون ، به این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان بیان داشت: مشارکت مردمی در بخش ورزش و جوانان افزایش چشمگیری داشته در طول تاریخ چنین مشارکتی را شاهد نبوده ایم.

وی افزود: در بخش ورزش روستایی 120 زمین برای پوشش چمن مصنوعی آماده شده که تا این لحظه توانستیم 27 زمین را به چمن مصنوعی مجهز کنیم.

وی با اشاره به پروژه های عظیم ورزشی در استان از جمله آمادگی سالن 4500 نفره ، خانه کبدی زابل، خانه کشتی زاهدان و زابل، استادیوم ورزشی زهک ،خاش و میرجاوه و غیره، افزود: امیدواریم با عنایت به تخصیص 33 میلیارد تومان اعتبار از بخش مالیات بر ارزش افزوده، شاهد اتمام پروژه های در دست کار و آغاز پروژه های جدید باشیم .

نهم آبان ماه مسابقات قهرمانی جودو در سیستان و بلوچستان برگزار شده و طی برگزاری آن ۳۰۰ نفر وارد استان خواهند شد. همچنین دهه فجر در رده سنی جوانان مسابقات کبدی در استان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز