خبرگزاری کار ایران

حامد میرشکاری،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا

قانون‌مداری و پرهیز از سهم‌خواهی‌های شخصی مهم‌ترین خصوصیات یک نماینده است

حامد میرشکاری،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یک نماینده شایسته دارای ویژگی‌های مشخصی است که قانون‌مداری و پرهیز از سهم‌خواهی‌های شخصی از مهم‌ترین آنهاست.

حامد میرشکار در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در زاهدان، افزود: مطابق اصل 84 قانون اساسی، هر نماینده از هر حوزه انتخابیه‌ای که باشد در برابر تمام ملت ایران مسئول است و به همین منظور،  فردی  شایسته  کرسی مجلس شورای اسلامی است که فراتر از موضوع‌های قومی، مذهبی و محلی صلاح تمامی امور کشور را مد نظر داشته باشد.

میرشکاری تصریح کرد : زر و زور  و تزویر، پاشنه آشیلی برای عملکرد مطلوب یک قانون‌گذار است به نوعی که  در دام این مثلث نامبارک نیفتادن شهامتی بزرگ و عزمی راسخ را طلب می‌کند.

این فعال سیاسی  اصلاح طلب گفت : نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تنها با تکیه بر قانون و دوراندیشی درست است که می‌تواند مسیر توسعه حوزه انتخابیه خود را هموار کند.

میرشکاری با اشاره به اینکه وعده‌های زیاد انتخاباتی وظیفه نمایندگان را در مجلس دوچندان می‌کند تاکید کرد : از یاد نبریم که این مردم هستند که صحنه گردان اصلی امور سیاسی در هر جامعه‌ای است مردمی که بینش عمیقی دارند و از قدرت تجزیه و تحلیل فراوانی برخوردارند.

وی بیان کرد : هفت اسفند ، روز ماندگاری در حافظه  تاریخی ملت ایران خواهد بود چرا که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در کنار برگزاری انتخاباتی سالم، مجلسی را به وجود خواهد آورد که اکثریت آن را تفکر و اندیشه کلی جامعه تشکیل می‌دهد.

حامد میرشکاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان زابل بوده است.

کد خبر : ۳۳۸۱۳۴