خبرگزاری کار ایران

در دیدار با نیروهای مردمی موثر در آزادسازی مرزبانان صورت گرفت؛

تشکر استاندار سیستان و بلوچستان از مولوی عبدالحمید

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۱۸

عده‌ای؛ یک عده ساده لوح را از آن سوی مرزها برای رسیدن به اهداف سوء به بازی می‌گیرند. / این خرده شرارت‌ها را پای مخالفان وحدت در کل دنیا مثل سوریه، لبنان، یمن و مصر می‌نویسیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قرار نیست با خرده رفتار‌های خسارت‌زا، خسارت به کل استان عمومیت یابد، آن چیز که می‌تواند ثبات و امنیت را که لازمه توسعه است حاکم کند، استفاده از توانمندی‌های نظام و مردم استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در زاهدان، علی اوسط هاشمی در دیدار با نیروهای مردمی موثر در آزادسازی مرزبانان و مرزبانان ربوده شده در محل استانداری این استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مولفه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از این مولفه‌ها مردم محوری است، این مسئله نشان از آن دارد که از طریق مردم می‌توان بخشی از معضلات را در کنار نیروهای امنیتی و قضایی حل کرد.

وی در ادامه افزود: آزادسازی مرزبانان یک پکیج از حرکت مردمی و مسئولین، گروه‌های مرجع، شخصیت‌های متنفذ و سران طوایف بوده است که به این موفقیت نائل شده‌ایم.

رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان با مهم ارزیابی کردن نقش مردم در آزادسازی مرزبانان، تاکید کرد: از مولوی عبدالحمید(امام جمعه اهل سنت زاهدان) که در تعامل با وی توانستیم این حرکت را شکل داده و بتوانیم زمینه‌سازی برای پایان بخشیدن به این رفتار سوء مرزی را ایجاد کنیم، تشکر می‌کنم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه قرار نیست با رفتار‌های خسارت‌زا، خسارت به تمام استان عمومیت یابد، به نقش مردم در پیش روی انقلاب طی ۳۵ سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: در کردستان به نوعی مردم امنیت را برقرار کردند، در جنوب و غرب یادمان نرود که اتفاقات هشت سال دفاع مقدس با توان مردم مدیریت شد، امروز هم اگر اینجا خورده شرارتی است این را پای مخالفان وحدت می‌گذاریم.

«هاشمی» ادامه داد: این خرده شرارت‌ها را پای مخالفان وحدت در کل دنیا مثل سوریه، لبنان، یمن و مصر می‌نویسیم، اینجا هم برخی اراده دارند که مانع وحدت شوند، در حال حاضر مسلمین را هدف گرفته‌اند، هر از چند گاهی شاهد هستیم که مردم بسیاری از کشور‌های اسلامی را تروریست‌ها به قتل می‌رسانند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان موضوعات امنیتی فعلی این استان را نشأت گرفته از آن سوی مرز‌ها خواند و اعلام کرد: عده‌ای؛ یک عده ساده لوح را از آن سوی مرز‌ها برای رسیدن به اهداف سوء خود به بازی می‌گیرند، در این موارد ما باید روشنگری کنیم تا مانع رویش شرارت‌های این کشور‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سوریه چه کشورهایی به مدد دشمنان رفتند و چه اتفاقاتی افتاده است؟ خسارت را قطعاً مسلم می‌بیند، ما باید هوشمندانه با این قضیه رفتار کنیم، خوشبختانه اکنون این هوشمندی در اوج خود در این استان خودنمایی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز