خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت بدون همراهی دانشگاه نمی تواند کار مهمی کند

کد خبر : ۱۴۵۰۵۰

دولت در این مسیر از هیچ نیاز این حوزه فروگذاری نخواهد کرد. / دولت به عنوان خدمتگذار مردم بدون همراهی و پشتیبانی علمی نمی‌تواند کار مهمی انجام دهد.

ایلنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به عنوان خدمتگذار مردم بدون همراهی و پشتیبانی علمی نمی‌تواند کار مهمی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در جمع خبرنگاران در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این استان در کنار همه محرومیت‌های مختلفی که دارد در حوزه آموزش عالی و دانشگاه پیشتاز است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه دولت به همراهی و همکاری دانشگاه امید بسته است، افزود: به عنوان خدمتگذار مردم بدون همراهی و پشتیبانی علمی دانشگاه و نخبگان کشور نمی‌تواند کار مهمی انجام دهد.

عضو هیئت دولت در ادامه با بیان اینکه دولت بر اساس برنامه توسعه متوازن، موضوع تقویت حوزه تولید علم و دانشگاه را یکی از اولویت‌های قوی خود می‌داند، گفت: اصولاً مساله نهضت نرم افزاری و سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و پژوهش و فناوری و ایجاد ارتباط میان دانشگاه و بخش صنعت و همچنین تبدیل دانش و فناوری به صنعت یکی از سیاست‌های کلی است که در سند جامع عالی کشور نیز طراحی شده و مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این موضوع در دولت تدبیر و امید در اولویت جدی قرار گرفته است، عنوان کرد: دولت در این مسیر از هیچ نیاز این حوزه فروگذاری نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز