خبرگزاری کار ایران

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های خلاقیت و نوآوری در راستای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۲۹

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با خلاقیت و نوآوری باید از هر فرصت برای شکوفایی استفاده کرد، گفت: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا، محمد کرمی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی ۲۶۲ پروژه برق سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است و مسوولان و نیروهای زیر مجموعه در دستگاه‌های اجرایی باید با نوآوری و بکارگیری روش‌های جدید و استفاده از فناوری‌های روز امور خدمت رسانی به مردم را تسهیل کنند.

وی افزود: باید از روزمرگی دوری و به دنبال خلاقیت و نوآوری بود و از حداکثر زمان در ساعت‌های اداری و پرهیز از روزمرگی به مردم خدمت کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نظام اسلامی برای رشد و شکوفایی آمده، اسلام یک دین کامل و جامع و کارآمدترین در تمام حوزه‌ها به شمار می‌رود، از همین جهت کار و کوشش، کسب علم و تفکر را عبادت می‌داند چرا که منجر به رشد و بالندگی خواهد شد.

وی گفت: تلاش شبانه روزی تمام مدیران و کارکنان یکی از انتظارات ما است، اگر کسی نیاز به آموزش دارد باید فرا گیرد در غیر این صورت اگر یاد نگرفت باید برکنار شود.

کرمی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان سرشار از ثروت بوده و محروم نیست، ساخت کارخانه‌ها، توسعه کشاورزی و سایر موارد نشان از آن دارد که به سرعت در حال پیشرفت هستیم و این فکر برخی افراد نسبت به این استان است که محروم بوده وگرنه این منطقه ثروتمند بوده و ظرفیت‌های فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه با خلاقیت و نوآوری باید از هر فرصت برای شکوفایی استفاده کرد، ادامه داد: اقتصاد دریا، ظرفیت سواحل، باغات میوه‌های گرمسیری، حوزه کشاورزی و دامپروری از ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود که بهره‌گیری از مزیت‌های بکر دریا، اقتصاد دریا، مرز، معادن، کشاورزی، صنایع فرآوری و شیلات عامل ایجاد اشتغال، توسعه و ثروت است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با جدیت همه مجموعه‌های ستادی و شهرستانی باید کار را دنبال کنند تا اعتمادسازی و امیدآفرینی رونق گیرد، همچنین به کارها سرعت بیشتری دهید و مشکلات مردم را رفع کنید، این استان به سرعت در حال پیشرفت بوده نباید کار بر روی زمین بماند و منتظر بمانیم.

وی افزود: تولید برق یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم سیستان و بلوچستان است که هم نیاز ما و هم کشورهای همسایه هست، پنل‌های خورشیدی ظرفیت مناسبی بوده که باید از آن بهره‌مند شد و سرمایه‌گذاران را پای کار آورد، نباید کار را برای سرمایه‌گذار سخت کرد که دلزده شود و در سایر حوزه‌ها یا شهرستان‌ها سرمایه خود را ببرد.

کرمی بیان کرد: در حوزه مدرسه سازی ظرفیت خیران و مردم بسیار اثرگذار هست، بنابراین در هر کاری مردم در میدان بودند موفق بودیم که دوران دفاع مقدس گواه این ادعا است.

وی گفت: توکل بر خدا رمز موفقیت است، باید قدردان فرصت‌ها بود و از مسوولیتی که بر عهده ما واگذار شده به درستی استفاده کرد چرا که در روز قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: فرصت خدمت را باید همگان قدر بدانیم، عمل صالح، ایمان، باور و تقویت انسجام یاد خدا را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز