خبرگزاری کار ایران

مرادی در موافقت با طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها:

دنیا بدانند که جمهوری اسلامی با همه مشکلات زیر بار ستم و حرف زور نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۴۰

نماینده بندرعباس در مجلس، گفت: آمریکا با بدخواهی، بدعهدی و با بی اعتنایی به تعهداتش در برجام تصمیمی برخلاف اخلاق انسانی گرفت و از برجام خارج شد بر همین اساس مردم هم از ما انتظار یک اقدام مقابله به مثل دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی صحن مجلس شورای اسلامی دوشنبه ۱۲ آبان و در جریان بررسی یک فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق این طرح در سخنانی با اشاره به اهمیت تصویب این طرح، گفت: من فکر نمی‌کنم که برای این طرح همکار مخالفی صحبت کند و اگر هم صحبت کنند در مجموع با این طرح موافق است.

وی ادامه داد: در این طرح سازمان انرژی اتمی موظف شده است که برخی اقدامات و کارها را انجام دهد تا عزت و اقتدار کشور را حفظ کند و برای اجرای این طرح واهمه نداشته باشد چرا که پشتوانه این تصمیم و این اقتدار و این کار مهم، ملت شریف ایران اسلامی هستند.

مرادی در ادامه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس برای ما ماند، امروز برخی با خیال راحت و با اتکا به این اقتدار در مقابل هر کشور زورگو و ظالمی که بخواهد نسبت به ما زورگویی روا داشته باشد، به سرعت پاسخ می‌دهیم چراکه دلگرم به نیروهای مسلح و مردم هستیم و بالاتر از همه به خدای متعال  اتکا داریم.

وی افزود: آمریکا با بدخواهی، بدعهدی و با بی‌اعتنایی به تعهداتش در برجام تصمیمی برخلاف اخلاق انسانی گرفت و از برجام خارج شد بر همین اساس مردم هم از ما انتظار یک اقدام مقابله به مثل دارند، همچنین اکثریت نمایندگان با این موافق هستند که این طرح اقدام متقابل ارائه شود و تعداد زیادی از نمایندگان برای موافقت ثبت نام کرده بودند که صحبت کنند و قرعه به نام من افتاد.

نماینده بندرعباس در ادامه اظهار داشت: سازمان انرژی اتمی باید به ملاحظاتی که در این طرح آمده است، توجه کند. نمایندگان محترم هم رای قاطعی به این طرح بدهند و مصوب شود تا همه دنیا بدانند که جمهوری اسلامی زیر بار ستم و حرف زور هیچ کشوری نمی‌شود و حتی اگر مشکلات داخلی داشته باشیم هم ان‌شاءالله با همکاری و همراهی همه مسئولان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز