خبرگزاری کار ایران

مرادی در نطق میان دستور:

انتقام سختی به دست توانمند حاج قاسم‌ها از آمریکا گرفته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۵۶

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به مردم، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات یعنی استقلال کشور، مشارکت در سرنوشت و مجلس کارآمد که با رأی خود به تعهد، توانمندی و عملکرد افراد، مجلسی قوی و اثرگذار را مطالبه می‌کنید.

به گزارش ایلنا، احمد مرادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار تمام وجود خود را صرف امنیت ایران و کشورها و ملت‌های مظلوم کرد و مزد ایمان راسخ خود به خدمت به مردم را از خداوند متعال گرفت؛ خون پاکش باعث رسوایی انسان‌های خبیثی مانند ترامپ خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شهید قاسم سلیمانی در سنوات گذشته به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثار‌الله ارتباط عمیقی با ایثارگران هرمزگان داشته و این ارتباط تا قبل از شهادتش برقرار بود؛ ایشان علیرغم مشغله‌های فراوان هیچ‌گاه رزمندگان و خانواده شهدا را فراموش نکرد.

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: درود بر شرف و غیرت این مرد بزرگ؛ مطمئن هستیم با اراده الهی انتقام سختی به دست توانمند حاج قاسم‌ها از آمریکا گرفته خواهد شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری وقوع سیل خانمان‌برانداز در استان‌های سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از هرمزگان به ویژه شهرستان‌های جاسک و بشاگرد، گفت: صحنه‌های سیل دل هر انسان با وجدانی را به درد می آورد؛ متاسفانه به زیرساخت‌ها در این مناطق توجه نشده و بارندگی‌ها باعث شد تا مردم محروم شاهد ویرانی‌ها باشند در این رابطه دولت موظف است وضعیت راه‌ها و پل‌ها را سامان دهد.

مرادی یادآور شد: مردم همیشه امیدوار به سپاه پاسداران هستند و امنیت خود را در کشور در مواجهه با تهدید دشمنان خارجی و قرار گرفتن در حوادث غیرمترقبه در داخل و آرامش خود را مرهون حضور سپاه پاسداران و نیروهای مسلح می‌دانند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به دولت و رئیس جمهور، گفت: به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و رسیدگی به مردم در جزایر عمل شود زیرا مردم در جزایر زندگی سختی را می‌گذرانند و در این نقاط حساس و استراتژیک مرزداران خوبی بوده و هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان خطاب به مردم، ادامه داد: به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات یعنی استقلال کشور، مشارکت در سرنوشت و مجلس کارآمد که با رأی خود به تعهد، توانمندی و عملکرد افراد، مجلسی قوی و اثرگذار را مطالبه کنید.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم استان هرمزگان با بیان اینکه ۴ سال از خدمت به شما گذشت، گفت: شما در این مدت به بنده یاد دادید که توانمند، مهربان، دلسوز و سختکوش هستید بنابراین بنا به همه مهربانی های شما تا عمق جان در کنارتان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز