خبرگزاری کار ایران

نماینده کاشمر در تذکر شفاهی:

وزارت بهداشت، طب سنتی ایرانی-اسلامی را سرکوب نکند/ بانک مرکزی مانند تانک در برابر معیشت مردم ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۴۰

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای رئیس جمهور گفته است که همه قوا و مردم باید برای شکست دادن کرونا به صحنه بیایند، آقای روحانی! مردم و مسئولان و سران قوا همه به صحنه آمده‌اند به استثنای شما! اگر می‌خواهید موفق باشیم، شما هم حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد نیک‌بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه صحن علنی امروز ۱۱ آبان‌ماه در تذکر شفاهی، گفت: به کادر درمان کشور تذکر می‌دهم که اگر می‌خواهیم کرونا به یک فوبیا تبدیل نشود، باید به جامعه امید بدهیم.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور گفته است که همه قوا و مردم باید برای شکست دادن کرونا به صحنه بیایند، آقای روحانی! مردم و مسئولان و سران قوا همه به صحنه آمده‌اند، به استثنای شما! اگر می‌خواهید موفق باشیم، شما هم حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید.

نیک‌بین در ادامه سخنان خود خطاب به وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت انقدر طب سنتی ایرانی-اسلامی را سرکوب نکند، به این طب فرصت دهد، البته ما مخالف طب مدرن نیستیم.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که ۱۰۰ میلیون تن برنج در گمرکات مانده است و بانک مرکزی اجازه ترخیص نمی‌دهد، ظاهراً این بانک همانند تانک در برابر معیشت مردم ایستاده و مانع از تناسب میان عرضه و تقاضا در بازار می‌شود که در اثر آن شاهد گرانی و تورم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز