خبرگزاری کار ایران

بیانیه جبهه جهادگران ایران اسلامی در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۸۰

جبهه جهادگران ایران اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو در نشر تصاویر موهن نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی حضرت محمد ص نشانگر عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام است.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو که سابقه دیرین در پخش و نشر مطالب موهن و سخیف بر علیه ادیان آسمانی دارد، یک مرکز ضد دینی است که خطی مشی آن نیز بر همین مبنا شکل گرفته است. در واقع خط سیر نفاق و دشمنی را پیش گرفته است. این نشریه که به اراجیف پراکنی مشهور است؛ تحت عنوان کاریکاتور و طنز، دیکته صهیونیزم جهانی بر علیه مقدسات ملت ها را به تصویر می کشد که به کرات کینه اربابان یهودی خود نسبت به خورشید تابان اسلام را به شکل کارکاتور ابراز و منتشر کرده است.

 تمسخر و توهین به عقاید و افکار افراد به هر شکلی در همه جوامع محکوم و مذموم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است. 

کینه توزی و دشمنی خفاشان جهالت نسبت به نورحقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست. دشمن بارها تلاش کرده با ابزار و هجمه رسانه ای حقانیت اسلام را مورد سوال قرار دهد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیرهای مکر آنهاست. ما از دشمنی آنها تعجب نمی کنیم؛ تعجب ما از دولت فرانسه است که به بهانه آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را نقض می کند. تمسخر ادیان مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت ها و حریم اعتقادی آنان است.

جبهه جهادگران ایران اسلامی چاپ مجدد کاریکاتور موهن و هتک حرمت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) را شدیدا محکوم می کند و دولت فرانسه را مسئول آن دانسته و مستوجب عقوبت معرفی می کند.

 

جبهه جهادگران ایران اسلامی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز