خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری مطرح کرد؛

آمادگی دادگستری برای حمایت‌های قانونی از اراضی ملی و منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۳۱

نشست مشترک وزیر دادگستری با وزیر کشاورزی به منظور توسعه تعاملات بین بخشی برای رفع مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی در زمینه امور اراضی برگراز شد.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا آوایی، وزیر دادگستری، در نشست مشترک با وزیر کشاورزی به منظور توسعه تعاملات بین بخشی برای رفع مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی در زمینه امور اراضی، اظهار کرد: وزارت دادگستری برای تسهیل و رفع مشکلات حقوقی و همچنین حمایت‌های قانونی در موضوع اراضی زراعی و حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی آمادگی دارد.

وی افزود: ارتباط و تعامل موثر با قوه قضائیه و تسریع در صدور احکام و رسیدگی به دعاوی کیفری در حل مسائل مردم در زمینه امور اراضی موثر است.

آوایی با اشاره به اهمیت حفظ درختان در باورهای دینی و احکام حقوقی، بر تداوم و تقویت حمایت‌های قانونی برای جلوگیری از قطع درختان و ممانعت از سوء استفاده سودجویان تاکید کرد.

کاظم خاوازی، وزیر کشاورزی نیز در این نشست گفت: برای حمایت‌های قانونی، رفع مشکلات حقوقی و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی نیازمند همکاری های بیش از پیش وزارت دادگستری هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی بر اهمیت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، رفع تداخلات اراضی تاکید کرد و اظهارداشت: جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ممانعت از تضییع حقوق دولت و مردم ضروری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز