خبرگزاری کار ایران

بازتاب حضور مردم در مراسم پیروزی انقلاب در رسانه‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۸۹

رسانه‌های جهانی امروز -سه‌شنبه- هم‌زمان با حضور مردم در مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب، به پوشش این رویداد پرداختند.

به گزارش ایلنا مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران مورد توجه رسانه های بین‌المللی قرار گرفت: 

 رویترز نوشت:  ایرانی‌ها صبح امروز -سه‌شنبه- برای گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خیابان های تهران و شهرهای دیگر آمدند. 

مردم در خیابان های تهران و سایر شهرهای ایران شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

ماه گذشته میلادی پس از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران تنش میان ایران و آمریکا تشدید شد. ایران در یک حمله انتقام‌جویانه پایگاه عین الاسد آمریکا را هدف موشک‌های خود قرار داد.

آسوشیتدپرس، هم در خبری نوشت:  ایرانی‌ها امروز -سه‌شنبه- برای گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب به خیابان‌های تهران و سایر شهرهای کشور آمدند. 

در تهران مردم مناطق مختلف به سمت خیابان آزادی حرکت کردند. در این مراسم رئیس‌جمهوری ایران نیز حضور داشت. 

پایگاه خبری خلیج تودی هم به بازتاب راهپیمایی پرداخت، جمع کثیری از ایرانی‌ها صبح امروز -سه‌شنبه- برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خیابان ها آمدند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این راهپیمایی هر ساله به مناسبت پیروزی انقلاب سال ۱۹۷۹ میلادی در این کشور برگزار می‌شود.

تودی آنلاین، هم رسانه دیگری بود که به بازتاب این مراسم پرداخت  ایرانی‌ها صبح امروز -سه‌شنبه- برای گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی، به خیابان‌های تهران و شهرهای دیگر مانند اهواز، کرمان و مشهد آمدند.

مردم ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند و بنرهایی که روی آنها شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نوشته شده بود، حمل می‌کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز به بازتاب این مراسم پرداخت و گزارش داد که ایرانی‌ها صبح امروز -سه‌شنبه- برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌های تهران و شهرهای دیگر آمدند.

این روزنامه نوشت که مردم در خیابان‌های تهران و سایر شهرها بنرهایی که روی آن شعار «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود، حمل می‌کردند.

این مراسم همه ساله برای گرامی‌داشت انقلاب سال ۱۹۷۹ میلادی در ایران برگزار می‌شود.

استریت تایمز، هم به پوشش راهپیمایی پرداخت در این خبر آمده است ایرانی‌ها صبح امروز -سه‌شنبه- برای گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی به  خیابان‌های تهران و شهرهای آمدند.

مردم در خیابان‌ها فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند و بنرهایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با خود حمل کردند.

این روزنامه نوشت که راهپیمایی سال جاری، هم‌زمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و آمریکا برگزار شد.

این مراسم به سنت هر ساله برای گرامی‌داشت انقلاب سال ۱۹۷۹ میلادی در ایران برگزار می‌شود.

ای بی سی نیوز نیز رسانه دیگری بود که این مراسم را پوشش داد و نوشت:  ایرانیان روز سه‌شنبه برای شرکت در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران به خیابان‌ها آمدند. 

در تهران مردم از مناطق مختلف به سمت میدان آزادی حرکت کردند. رئیس‌جمهور ایران نیز در این مراسم حضور داشت. 

خبرگزاری فرانسه، هم در اخبار خود به مراسم سالگرد پیروزی انقلاب ایران پرداخت و نوشت: شهروندان ایرانی امروز -سه‌شنبه- به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

مردم ایران به‌رغم هوای سرد در مسیرهای منتهی به میدان آزادی تجمع کردند. ایرانی‌‌ها بنرهای «مرگ بر آمریکا» و «ما تا آخر مقاومت می‌کنیم» را با خود حمل می‌کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

جشن پیروزی انقلاب ایران به مناسبت  سالگرد بازگشت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از تبعید و سرنگونی آخرین دولت پادشاهی در ایران برگزار می‌شود.

شبکه خبری «آی ۲۴» نیز به پوشش این مراسم پرداخت و  گزارش داد که ایرانی‌ها امروز -سه‌شنبه- برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

مردم تصاویر آیت‌الله «روح‌الله خمینی» بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران را دست داشته و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز