خبرگزاری کار ایران

خطیب نماز جمعه کربلا:

آمریکا، قهرمانان جنگ با داعش را به خاک و خون کشید

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۲۱

شیخ عبدالمهدی کربلایی گفت: این افرادی که شب گذشته به شهادت رسیدند همان فرماندهانی بودند که با دلاوری و شجاعت‌های خود داعش را از این کشور بیرون راندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شیخ مهدی کربلایی در خطبه‌های نماز جمعه کربلا خطاب به سیاستمداران کشور گفت: مرجعیت به شدت نگران وضعیت عراق است.

وی ادامه داد: عراق خطرناک‌ترین لحظات خود را سپری می‌کند. در هفته گذشته اتفاقاتی افتاد که امروز مرجعیت را وادار به واکنش کرده است. حمله به مواضع ارتش در شهر القائم و حمله وحشیانه شب گذشته در فرودگاه بغداد، همگی منجر به کشته شدن ده‌ها نفر از فرزندان و جوانان این کشور شده است.

وی در خصوص حمله شب گذشته به کاروان خودرویی سردار سلیمانی و فرماندهان حشد شعبی گفت: این اقدام آمریکا نقض آشکار حاکمیت دولت و ملت عراق است. آمریکا بر خلاف تمام قوانین بین المللی، قهرمانان جنگ با داعش را به خاک و خون کشید این افرادی که شب گذشته به شهادت رسیدند همان فرماندهانی بودند که با دلاوری و شجاعت‌های خود داعش را از این کشور بیرون راندند.

شیخ مهدی کربلایی افزود: من اینجا هشدار می‌دهم که کشور به سمت شرایط بحران می‌رود. مردم دعا کنند تا کشور از این بحران عبور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز