خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

دهیاران بازوان قدرتمند دولت در روستاها هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۶۴

فرماندار آستارا گفت: باتوجه به پتانسیل گردشگری موجود در شهرستان آستارا دهیاران باید تمام همت و تلاش خود را برای سایت‌های بوم‌گردی که یکی از درآمد‌های اصلی و رونق اشتغال جوانان می‌تواند باشد بکار گیرند و از آن غافل نشوند.

به گزارش ایلنا، رستم‌زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست با دهیاران و روسای شوراهای روستاهای این شهرستان اظهار داشت: دهیاران بازوان قدرتمند دولت در روستاها هستند و باید تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف دولت ونظام که همان آسایش و رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان هستند بکار گیرند.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل گردشگری موجود در شهرستان آستارا دهیاران باید تمام همت وتلاش خود را برای سایت های بوم گردی که یکی از درآمد های اصلی و رونق اشتغال جوانان می تواند باشد بکار گیرند و از آن غافل نشوند زیرا بسیاری از کشورها هستند که بدون داشتن منابع نفت و گاز و از طریق گردشگری بودجه سالانه خود را تامین می کنند.

فرماندا آستارا تاکید کرد: دهیاران باید تمام تلاش و توان خود را برای رونق اقتصادی روستاها بکارگیرند و زمینه تولید بیشتر را برای این قشر مولد جامعه فراهم نمایند و در گام دوم انقلاب و سال رونق تولید بادرنظرگرفتن الزامات اقتصاد مقاومتی اگر بشود هر محصول کشاورزان و دامداران را افزایش داد به عنوان مثال حتی یک تخم مرغ را به دو تخم مرغ تبدیل کرد کمک بسیاری به اقتصاد شهرستان، استان و کشور خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیت این انتخابات اضافه کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم و سلامت انتخابات باید سرلوحه کار باشد و وظیفه همه ما حفظ و حراست از رای مردم بعنوان حق الناس است.

وی گفت: از دهیاران به عنوان آخرین حلقه زنجیره دولت انتظار می‌رود تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع داشته باشند زیرا اگر دهیاری عملکرد مناسبی داشته باشد، مردم آن را از چشم دولت و نظام می‌بینند و اگر عملکرد نامناسبی داشته باشد مردم آن را ضعف دولت و نظام خواهند دید که این تفکر مسئولیت دهیاران را چند برابر می‌کند.

رستم‌زاد با اشاره به توطئه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای  ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران برخلاف بسیاری از کشور ها مسئولین را به طور مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌کنند که این نشان از مردم‌سالاری دینی نظام است که تدوین شده و تلاش دشمنان در ایجاد این شکاف مانند دیگر توطئه‌هایشان با همت و بیداری مردم به جایی نخواهد رسید و خود آنها در جهان بیشتر منزوی و سرخورده خواهند شد.

فرماندار آستارا در بخش دیگری از سخنانش تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا را تحریم گفت‌وگو و منطق و ضعف منطق آمریکا در مقابل دیپلماسی عزتمندانه دکتر ظریف و جمهوری اسلامی که منبعث از منویات مقام معظم رهبری که مبتنی بر سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت است دانست و گفت باید دم خروستان را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ، که از یک طرف دعوت به مذاکره میکنید و از طرف دیگر مذاکره کننده را تحریم می‌کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز