خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

اگر دشمن حمله‌ کند، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به آنها خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۸۷

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ایران ملتی صلح‌طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقهای است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین بزرگداشت شهدای اقتدار و گرامیداشت ۱۵۳۰ نفر از شهدا و جانبازان و آزادگان  منطقه نه تهران که در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد با بیان آنکه روند افول قدرت آمریکا و صهیونیستها شتاب گرفته است، گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی سال به سال  قوی‌تر شده است و در مقابل قدرت  آمریکا و  رژم صهیونیستی  افول کرده و آنها  هر سال ضعیفتر شدهاند.

وی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال  برقراری صلح منطقهای و جهانی بوده  است، اما در مقابل تجاوزگری پاسخهای قاطعی دادهایم، افزود: ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آبهای سرزمین خود سرنگون کردیم بدون آنکه آمریکا بتواند اقدامی کند. ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است  ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقهای است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه از مکتب مقاومت بعنوان  رمز  حل مشکلات کنونی کشور نام برد و افزود: همانگونه که فرزندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، هم اکنون هم مکتب مقاومت  و  اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل ما در برابر مشکلات و فشارها و بحرانهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن، مارا به پیروزی می‌رساند .

صفوی با اشاره به شاخصه های شهیدان گفت: شهیدان از مرگ نمی‌هراسیدند و مرگ را سر آغاز زندگی میدانستند و شجاع بودند، هرگز ترسوها به جنگ نیامدند و آنهایی که از جنگ می ترسیدند هرگز به جبههها نیامدند. اگر شهیدان نبودند  ایران نبود و اسلامی در ایران  وجود نداشت و هر کسی که  در ایران نفس میکشد و مسئولیت دارد مدیون خون شهیدان است. اگر هماکنون ایران سرافراز قدرتمند و امن داریم به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: راز و رمز شهادت را تنها خدا و اولیاء  خدا میدانند. شهیدان، خدا و راه عزت و حیات جاویدان را انتخاب کردند  و آنها در میدان خطر و دفاع از اسلام بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را تقدیم کردند و با خدا معامله کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این سئوال که اگر شهیدان امروز  به امر الهی زنده شوند به ما چه میگفتند؟ اضافه کرد: شهیدان به ما میگویند اگر مومن هستید ناراحت و محزون نشوید، و آنها می گویند که صبر کنید، بشارات پیروزی به دست شما خواهد رسید و به وعده‌های خدا ایمان داشته باشید، شهیدان اعتقاد داشتند که خداوند به وعده های خود عمل میکند.

صفوی افزود: پیام شهیدان به ما آن است که ایران به  برکت یک رهبر خردمند  و به  فضل الهی یک قدرت آسیب ناپذیر است و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و  انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز