خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

در آینده‌ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۵۳

سرلشکر صفوی گفت: امیدواریم با بهره‌مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی‌خواه و عزم و اراده رهبران این کشورها و مجاهدت زنان و مردان مسلمان در آینده‌ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی در همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ گفت: اهداف این همایش عبارت از شناخت کلان تغییر و تحولات در ۵۷ کشور اسلامی، بررسی تاثیر کلان روندها، ضرورت توجه به کشوها در ساخت خود بر اساس محور روندها و رویدادها و اقدامات است.

وی تاکید کرد: از دیگر اهداف این همایش این است که جلوگیری و مقابله همه‌جانبه با نظام سلطه و موسسات تحقیقاتی وابسطه به آنان که می‌خواهند آینده را به ملت و کشورهای اسلامی تحمیل کنند، انجام پذیرد و همچنین با بهره‌مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی‌خواه و عزم و اراده رهبران این کشورها و مجاهدت زنان و مردان مسلمان در آینده‌ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام باشیم.

سرلشکر صفوی با اشاره به اقدامات استکبار جهانی از جمله آمریکا و همراهان صهیونیستی آنان اظهار کرد: آینده را باید متعلق به کشورهای صلح‌طلب و آزادی‌خواه بسازیم که متناسب با آزادی‌خواهی و عدالت باشد و این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز