خبرگزاری کار ایران

کلینتون:

ترامپ فقط از طریق دیپلماسی می‌تواند از چاله‌ای که ایجاد کرده خارج شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۸۷

هیلاری کلینتون با انتشار پیامی در توییتر از سیاست خارجی ترامپ در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا در مورد سیاست خارجه ترامپ در مورد ایران در توییتر خود نوشت: سال پیش زمانی که ترامپ تهدید کرد که از توافق هسته‌ای خارج می‌شود و تحریم‌های بیشتری را علیه ایران به کار می‌گیرد، معلوم بود که ما در صورت این کار اهرم فشار خود را از دست می‌دهیم و ایران برای انجام هر چیزی که می‌خواهد، آزاد خواهد شد. ایران هم‌اکنون از محدودیت‌های غنی‌سازی که در توافق آمده است گذر کرده و سطح غنی‌سازی را افزایش داده است.

وی در ادامه نوشت: دولت ترامپ با خروج از توافق، ائتلافی را که در جهت مقابله با توانایی هسته‌ای ایران بود را نابود کرد و اکنون می‌بینیم ایران در حال افزایش توانایی هسته‌ای خود است.

کلینتون اضافه کرد: من همان زمان پس از توافق با ایران هم گفتم برجام شاید توافقی کامل و ایده آل نبود اما به هدفی که برایش طراحی شده بود یعن  مسدود کردن راه‌های دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای دست یافته بود.

وی در توییت دیگری نوشت: دیپلماسی متفاوت با کمال‌گرایی است. اکنون ترامپ قدم در مسیر خطرناکی گذاشته است که ادمه آن می‌تواند آینده خطرناک‌تری را برای همه ما بسازد. اکنون دیپلماسی تنها راه حل این مشکل است. ترامپ تنها از طریق دیپلماسی می‌تواند از چال‌ ای که خود ایجاد کرده است، خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز