خبرگزاری کار ایران

ربیعی مطرح کرد؛

تکذیب خبر قهر جهانگیری با رئیس‌جمهور/ در روزهای پرفشار دولت به شایعات دامن زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۰۲

سخنگوی دولت با تکذیب خبر قهر جهانگیری از دولت گفت: معمولا در این شرایط که روزهای پرفشاری برای دولت است به این شایعات دامن زده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در واکنش به شایعه قهر جهانگیری و اختلاف او با رئیس‌جمهور گفت: اختلاف‌نظر یا قهری در کار نبوده است و الان آقای جهانگیری در جلسه دولت است.

وی افزود: ما امروز سقف بودجه را روی ۳۸۶ هزار میلیارد تومان آوردیم و اقای جهانگیری دستور صریح دادند که دستگاه‌ها چگونه خود را با این سقف بودجه هماهنگ کنند و ایشان در حال اداره جلسه هستند و به هیچ عنوان قهر ایشان و چیزی که در شأن ایشان و سطوح بالای کشور نیست، صحت ندارد، اما اختلاف نظر طبیعی است.

ربیعی تاکید کرد: در جلسات سطح بالا نظرات مختلف با آزادی کامل بیان می‌شود در مجلس هم درباره ساختار بودجه ممکن است چند مدل نظر وجود داشته باشد حتی در گروه‌های سیاسی سر موضوعات حساس ممکن است اختلاف‌نظر باشد، مخصوصا در زمینه بودجه که با زندگی روزمره مردم و عدم فشار به مردم مرتبط است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در این زمینه ممکن است دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و ممکن است این دیدگاه‌ها متفاوت و متناقض باشد و از برآیند این دیدگاه‌ها مصلحت و منفعت مردم بیرون می‌آید، نباید اختلاف در مورد یک سیاست و ساختار بودجه را به اختلاف سیاسی تعمیم داد من فکر می‌کنم این کاری غیر اخلاقی است. معمولا در این شرایط که روزهای پرفشاری برای دولت است به این شایعات دامن زده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز