خبرگزاری کار ایران

سلیمی در بیان تذکری:

کلیپ‌هایی منتشر شده که شنای مختلط در مهدکودک‌ها را نشان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۳۲

نماینده مردم محلات گفت: دولت مهر سکوت بر لب زده و سخنگو هم که ندارد پس بهتر است مجلس غیرت به خرج دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی با استناد به بند یک اصل سوم آن، گفت: دولت موظف به ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی براساس ایمان و تقوا است اما متاسفانه کلیپ‌هایی منتشر شده که در آن شنای مختلط در مهدکودک ها را نشان می دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت مهر سکوت بر لب زده و سخنگو هم که ندارد پس بهتر است مجلس غیرت به خرج دهد.

وی ادامه داد: مسائل فرهنگی در کشور رها شده و مسائل اقتصادی هم که تعطیل شده است؛ قیمت خودرو، ارزاق و برخی کالاها همه نشان از بی تفاوتی دولت در این خصوص دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایجاد معاونت بازرگانی دفتر رئیس‌جمهور را دور زدن قانون و بی تفاوتی نسبت به نظر مجلس در خصوص مخالفت با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست.

علی مطهری که ریاست مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این اخطار گفت: انحرافات فرهنگی مهم‌تری از آنچه که شما مثال زدید در کشور وجود دارد و مسائلی در مدارس، مهدکودک ها، تئاترها و سریال های خانگی دیده می شود که دولت باید نظارت بیشتری بر آن داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز