خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکری:

اجازه یارگیری به نفوذی‌ها ندهید/ موضوع خانمی که تخلف ۶ میلیاردی کرده نباید فراموش شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۰۲

یک نماینده مجلس تاکید کرد: به مردم آدرس غلط ندهید و به قواعد نظام پایبند باشید و اجازه یارگیری به نفوذی‌ها ندهید مگر مستند ایستگاه پایانی دروغ را ندیدید. باید دید چه کسانی از آن ها دفاع می کردند و نباید موضوع خانمی که تخلف ۶ میلیاردی کرده و همچنین موضوع جیسون رضاییان فراموش شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، با طرح سوالاتی گفت: موضع ما باید نسبت به کسانی که قرآن و عکس امام (ره) را آتش می زنند چگونه باشد؟ همچنین موضع ما باید نسبت به افرادی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان سر می‌دهند و نسبت به کسانی که انتخابات را بهانه می‌دانند و اصل نظام را نشانه می‌گیرند چگونه باشد؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا اولویت های ما این مباحث است و یا بیکاری و شکم‌های گرسنه است؟ اولویت کرامت مردم است که برای تهیه یک کیلو گوشت صف می‌بندند و اولویت این است که ارز ۴۲۰۰ تومانی به چه کسانی داده می‌شود و ۶۰ تن طلا به کجا می‌رود.

وی افزود: به مردم آدرس غلط ندهید و به قواعد نظام پایبند باشید و اجازه یارگیری به نفوذی‌ها ندهید مگر مستند ایستگاه پایانی دروغ را ندیدید. باید دید چه کسانی از آن ها دفاع می کردند و نباید موضوع خانمی که تخلف ۶ میلیاردی کرده و همچنین موضوع جیسون رضاییان فراموش شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بحث فتنه پر بسامدترین واژه در کلام رهبری است و این موضوع فتنه نمایی نبود و فتنه یک حقیقت است و همه با آن مخالف هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز