خبرگزاری کار ایران

توجه فایننشیال تایمز به حضور موثر نیروهای سپاه برای کمک به سیل‌زدگان همزمان با تصمیم ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۷۳

فایننشیال تایمز در گزارشی به حضور نیروهای سپاهی در کمک به سیلزدگان پرداخت و نوشت: پیشرو بودن نیروهای سپاه در کمک‌رسانی به قربانیان سیل، نقش گسترده این سازمان در جامعه ایران را روشن می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از فایننشیال تایمز، در هفته‌ای که دولت ترامپ، سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد. گروه‌های داوطلب سپاه برای کمک به سیل‌زدگان ایرانی چهره متفاوتی از خود نشان دادند و به یاری سیل‌زدگان شتافتند. 

تعداد زیادی از اعضای سپاه برای کمک به سیل‌زدگان به خوزستان سفر کردند.

عباس پارسایی که یک مرکز پزشکی در شهر مشهد را اداره می‌کند، به نیروهای سپاه ملحق شده‌ است و  مسافتی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان طی کرده‌ است.

پارسی در این‌باره گفت: ما صبحانه، ناهار و شام را برای ۶۰۰ نفر آماده می‌کنیم و آن را با قایق به روستاهایی که  زیر آب هستند می‌بریم.

وی در ادامه افزود: چندین میلیون نفر اکنون بدون هیچ نوع دستمزدی برای کمک به سیل‌زدگان شبانه‌روز کار می‌کنند.

پارسایی گفت: چیزی که ترامپ درک نمی‌کند این است که پول در ایدئولوژی ما جایی ندارد. انقلاب به دلیل حمایت‌های طرفدارنش زنده مانده‌است.

 پیشرو بودن نیروهای سپاه در کمک‌رسانی به قربانیان سیل، نقش گسترده این سازمان در جامعه ایران را روشن می‌کند. جوانان سپاهی در کنار سایر نیروهای داوطلب نقش مهمی برای کمک به سیل‌زدگان ایفا می‌کنند. این در حالی است که چندی پیش ترامپ نام سپاه پاسداران را در میان سازمان‌های تروریستی خارجی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز