خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

مدیریت جهادی راهکاری مناسب برای حل مشکلات جامعه/ دولت پرداخت اعتبارات سیل مازندران را تسریع کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۴۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیریت جهادی راهکاری مناسب برای حل مشکلات جامعه است تاکید کرد: دولت پرداخت اعتبارات سیل مازندران را تسریع کند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری به قدرت الهی اشاره و اینکه هر چه در این عالم می گذرد اراده الهی است اظهار داشت که همه موجودات تحت قدرت الهی هستند.

وی افزود: انسان موحد مسئول است در همه ی کارها خدا در نظر بگیرد تا به گناه آلوده نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: عاشورا در واقع ' نه گفتن'  امام حسین ( ع ) به ظالمان آن دوره و بیعت نکردن با یزید است.

وی ،گرانی، تورم،بیکاری و نظام بانکی را از جمله مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: این مشکلات در همه جوامع وجود دارد و این شرایط نیز با صبر و مقاومت مرتفع می شود .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی در ایران است تصریح کرد: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با دشمنان است چرا که توفیقات حاصل شده در طول حیات پر برکت انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت معمار کبیر انقلاب و راهبری های مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس به همه ثابت کرد می ‌توان با روحیه جهادی کارهای بزرگی را انجام داد و امروز وقت آن رسیده است، که همه‌ ما با تأسی از روحیه جهادی شهدا و الگو گرفتن از راه و منش آنها فرهنگ جهادی را در کشور نهادینه کنیم چراکه تنها با مدیریت جهادی می‌توانیم مشکلات را برطرف کرده و مسیر عزت و افتخار کشور را هموار سازیم.

آیت الله طبرسی افزود: با وجود اقتصاددانان فرهیخته ، پتانسیل های موجود و  استعدادهای بالقوه ای که در جوانان ما وجود دارد ،همچنین راه حل های خردمندانه و گره گشایی پایدار از زندگی مردم و ناامید شدن دشمن از اثرگذاری تحریم  میتوان بر مشکلات ناشی از تحریم ها و گرانی فائق آمد .

خطیب نماز جمعه امروز ساری یادآور شد : مقام معظم رهبری  از مسئولین سه قوه و شورای اقتصاد درخواست کردند تا مشکلات موجود را بررسی و برای حل آن تلاش کنند.

آیت الله طبرسی به رخداد سیل هفته گذشته در بویژه در غرب مازندران اشاره  از استاندار مازندران قدردانی و تصریح کرد: در سفر هیات دولت به مناطق سیل زده استان مصوباتی در نظر گرفته شد که انتظار می رود مصوبات هر چه زودتر در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح خط پروازی وارش ساری- مشهد از مزیت هایی عنوان کرد که در مازندران اتفاق افتاده است.

وی همچنین به خدمات رسانی پست مازندران اشاره و از زحمات بوداغی مدیر کل پست مازندران قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز