خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران:

وضعیت امکانات و معاش بازنشستگان نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۵۱

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران گفت: در وضعیت کنونی کشور کارگران و بازنشستگان برای ادامه زندگی مسیری دشوار و سخت را در پیش رو خواهند داشت .

به گزارش ایلنا از چالوس،همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، همایش تکریم بازنشستگان  با حضور نصراله دریابیگی ، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ، سیدعلی اصغرمحمودی، رئیس سازمان تامین اجتماعی استان مازندران و جمعی دیگر از مسئولین در سینما جهان نمای چالوس برگزار گردید.

در این همایش که با حضور،کامران اصغری ، مدیر کل تعاون  ، کار و رفاه اجتماعی ،جباری امام جمعه شهرستان چالوس و زندی فرماندار چالوس برگزار گردید،نصراله دریابیگی،رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران ضمن گرامیداشت این روز گفت:امروز وضعیت امکانات و معاش بازنشستگان نگران کننده است و احساس می شود باید مسئولان برای این قشر بیشتر از اینها ارزش قائل شوند و به فکرحل و کاهش مشکلاتشان  باشند.

نصراله دریابیگی افزود: مناسبتى بودن موضوعات از این نگاه که در یاد افراد می‌ماند خوب است. اما اینکه تنها مناسبتى و تشریفاتی  باشد خوب نیست، بلکه این مهم نیازمند برنامه ریزی‌های مدون است.

وی با اشاره به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان خاطر نشان کرد: طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری سالهاست که اجرا می‌شود و بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی از این حق محرومند از این رو خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان که در برنامه ششم توسعه هم آمده است هستیم.

دریابیگی خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی کشور کارگران و بازنشستگان برای ادامه زندگی مسیری دشوار و سخت را در پیش رو خواهند داشت و از حداقل‌های زندگی محروم هستند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به بدهی 150 هزار میلیاردی دولت به  سازمان تامین اجتماعی از دولت خواست نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند تا بخشی زیادی از مشکلات این سازمان حل شود.

وی  در پایان  گفت: یکی از دغدغه های مهم بازنشستگان، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی است که با اجرای طرح تحول سلامت گامی بلند برای ارائه خدمات مناسب درمانی و بهداشتی به آحاد جامعه به ویژه بازنشستگان برداشته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز